Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Kyho Kotzoura nam to nadelili?

Vyborne podano.

0 0
možnosti

I91v22o 96T51e96l96e78c

21. 11. 2013 12:00

Pěkně a správně to autor vystihl. Emoce jsou zbytečně rozjitřené, různí mediální guruové zbytečně straší lidi. Říkám to zcela odpovědně, protože jsem u toho všeho byl od roku 2000 a jsem právník.

2 0
možnosti
Foto

;-) díky za poznámku člověka z oboru

0 0
možnosti
Foto

J31a55n56a 54M65a38j50o23v68á

20. 11. 2013 20:25

Povedené, díky. Taky jsem vyrazila na kurz. Jenže si vybavuju spíš lektorku, byla dokonalá a vydržela jsem ji bezbolestně celý den poslouchat. :-)

x

Vaše podání taky ráda beru :-)

1 0
možnosti
Foto

... díky za odlehčený výklad nového zákoníku, kotzoure ;-). Jinak bych se k jeho četbě ani nedostala ;-D

1 0
možnosti

Pane autore,

vaše reakce na můj článek se mi velmi líbí a proto si vám dovolím věnovat karmu. Pokud bych, ale používal váš veselý nadhled, tak bych místo toho hrabání v novém Občanském zákoníku, měl to co potřebuji zpracovat, dávno hotové. Ještě, že jsem nanarazil na odůvodnění znění zákona, to bych už asi nezvládl. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Interpunkce. Interpunkce!

0 0
možnosti

§14, odst.1 Každý si může přiměřeným způsobem pomoci k svému právu sám, je-li jeho právo ohroženo a je-li zřejmé, že by zásah veřejné moci přišel pozdě.  Konečně mám důvod nabrousit sekeru... :D

2 0
možnosti
Foto

Karle, fakt jsi nezklamal ..... ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Hezky se to čte, na rozdíl od zákoníku ;-). Obávám se, že problém nebude ani tak ve znění zákonů, ale v jejich interpretaci a dezinterpretaci. Čert, aby se v tom vyznal, vždyť ani autor pozměňovacího znění zákona jej není zpravidla schopen vyložit dvakrát stejně.;-D

1 0
možnosti

J87a69n 68F22r18o95l41í90k

20. 11. 2013 16:59

NOZ je jistě krok správným směrem. V oblasti kterou se zabývám tj. osobní vlastnictví bytů obsahuje závažnou chybu, kteří současní vykladači práva futrují vírou místo argumentů. Už nyní mají problém soudci s výkladem starého zákona 72/1994 Sb. ( typicky považují SVJ za vlastníky) a s nástupem NOZ a jeho dvěma druhy vlastníků (před a po velkém třesku) to bude přímo beznaděj.

1 0
možnosti
Foto

svj ale jsou vlastníci

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS