Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Mně, Voloďo neposlali vůbec nic, ale nick původní fungoval i nadále, takže jsem se nevzrušoval, a na najednou koukám jako vrána, jsemť přihlášen jako VK, ale vpravo nahoře mám pořád svůj nick. Tak jsem zvědav, jako dlouho to vydrží.

Jinak se mi moc nelíbí to nové členění, to starší bylo přehlednější. Nechápu, proč ten pokrok je vždy změna k horšímu,

Zdavím Viki

4 10
možnosti
MK

A jaký je ten tvůj nick co máš nahoře? Slušná Kulhánková? :-)

11 2
možnosti
Foto

Slušná kulhánková fakt nejsem ;-D

0 0
možnosti
Foto

oj to bylo na Vítka;-D jo myslím, že Slušná Kulhánková je trefa.

8 0
možnosti
MK

Tak doufám, že to je trefa. Ono vyznat se v nickovem harému Vikiny je někdy nad lidské síly:-);-)

10 2
možnosti
VK

Nick slušná kulhánková tu byl na počest velice dobré blogerky, která tu byla nakonec zaříznuta, protože neměla ráda jakési zajíčky :-P. A byl by tu i zůstal, nebýt tvých bývalých kamarádů a jisté upratovačky :-(

3 10
možnosti
MK

No jasně Viki, hlavně,že máš zdůvodnění. Koho myslíš tou upratovačkou? Wendy? Tak jsi na omylu a cucáš z prstu a drbů. Jinak nemám bývalé kamarády, mám současné a budoucí,

8 3
možnosti
VK

Tak to se máš opravdu čím chlubit, Martine ;-D;-D;-D

4 8
možnosti
MK
VK

a není to spíš k pláči?

2 5
možnosti