Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Ecce technica... ale funguje

2 2
možnosti
MK

Dyť je to nahoře napsaný, "Nasazení bude probíhat postupně během následujících dvou týdnů." - no a protože nenapsali odkdy, tak je to v podstatě vyřízený v termínu a s velkou rezervou. Podle čeho jsou přidělovaný ty čísla? Má někdo 00001? Nebo tohle je jenom za prachy, jako registrační značky u auťáků?

6 7
možnosti
Foto

Nyní už snad OK.........ať už pohnul pozadím kdokoli....děkuji za tento anal movement.....systém se probouzí k životu. Je to jak s opravou televize.....chce to pořádně si zanadávat a místo bouchání do bedny asi 300x kliknout na obnovit (pokaždé s mírně modifikovaným obrazem stránky), a pro jistotu se ještě dvakrát odhlásit a přihlásit....taky není od věci vyzkoušet všechny možné prohlížeče.....připomíná mi to velké updaty Mrkwosoftu.....před upotřebením zatřepat. Hezký den.;-)

5 0
možnosti
Foto

Ha, tak taky existuju, ale moje fotka se ještě jeví jako podezřelá;-D

1 9
možnosti
Foto

slezte z toho lustru Donalde, vidím vás......jo už i vám;-DR^

2 0
možnosti
ZZ

A proč jste to vůbec propojoval s FB profilem? To přece povinné není, ani fotka... ;-)

3 0
možnosti
Foto

protože jsem stejně profláklá existence a na FB mám jen to, co zvědavé personalistky smí vidět.....asi jsem neměl, protože mi to vezme každou pátou reakci......tohle už píšu 3x

2 1
možnosti
Foto

stejně se v těch diskusích nic moc neděje....:-(

3 0
možnosti
Foto

to máte pravdu.....tak po 20. pokusu to vypadá, že to jaksi naskočilo. Občas mě to sice zobrazí přezdívku místo jména a zmizí tlačítko Přidat.....ale po několika klicích na Obnovit, se zase na chvilku obnoví.....inu, programátor byl filuta

2 1
možnosti
Foto

zareagovat se mi už ale nepodařilo na nic, opět jsem upozorněn, že nemám ověřený nick + TypeError: Cannot convert 'Diskuse.formular' to object

5 0
možnosti
Foto

Kouzlo, při zobrazení příspěvků podle času, smím přidat příspěvek.

2 3
možnosti