Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fleec

Mi řekni, Vladimíre...

..většina z nás vidí lumpárny, většina z nás o nich mluví,....tak proč je to pořád stejný?...ale nemusíš odpovídat, to ta většina taky ví:-)

0/0
17.1.2012 10:27

Camino.

Kocicaku, nezvykle vazny blog od Tebe!

Ale souhlasim s kazdym slovemR^ Demokracie i slova, je dulezita a musime ji branit.

0/0
17.1.2012 6:46

Jiittkkaa

Karmaaaá

souhlas, vidím to stejně. JitkaG

0/0
17.1.2012 5:12

Politicky korektní lež

.

R^

0/0
16.1.2012 22:36

sir Humprey XXXVIII

karma, kanče vopelichanče

0/0
16.1.2012 21:03

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: karma, kanče vopelichanče

díky sejre :-)

0/0
16.1.2012 21:08

kaktusak

Tenhle režim je nedemokratický,

potlačuje svobodu, takže co se divíte? Politické procesy jsou toho nutnou součástí.

+1/0
16.1.2012 20:26

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Tenhle režim je nedemokratický,

bohužel

0/0
16.1.2012 20:43

pěnice

Já souhlasím s autorem.

Už se mi zajídá, že kdykoliv s někým někdo nesouhlasí, okamžitě ho onálepkuje. Nic tak neradikalizuje společnost více, jako právě tyto soudy na politickou objednávku. Mladá, hloupá holka a kolem ní hon na čarodejnice. A co se tak raději zaměřit na Romea.cz. To nikomu tady z těch, co Lucii tak tvrdě soudí nevadí, ty nehorázné rasistické a diskriminační urážky ? Tam jsou všichni slepí, hluší .A to nemluvím o tom, že vše jede z našich peněz. Tak si vy aktivisté nejdříve ujasněte, jak vypadá jeden metr a pak suďte. Nebo jste za peníze schopni zaprodávat vlastní lidi ??

+5/0
16.1.2012 16:37

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Já souhlasím s autorem.

mám obavy že jen malá část lidí si dělá vrásky s tím co obnáší demokracie a právní systém v kterém existuje reálná právní jistota. Dominantní vzorec uvažování je "Když s něčím nesouhlasím, tak jen ať to ztrestají"

+2/0
16.1.2012 20:46

http://hassan.blog.idnes.cz/

Kontext

Vladiíre, píšete: 1.) "Děsí mě potřebnost "experta" na to, aby našel smysl vašich slov, který tam buď vůbec není => pak za to nikoho nelze stíhat." - Ale ona to neonacistka, která obdivuje nacistické Německo a veřejně propaguje nacismus, skutečně je. Člověk nemusí být nikterak zaujatý, stačí její chování delší dobu sledovat. - Asi nebude náhoda, že ta samá, která nosí ozdoby v barvách Schwarz-Weiss-Rot (Třetí říše) a další symboliku jednoznačně odkazující na nacistické Německo, o Národním socialismu veřejně řeční jako o té jediné správné cestě, v vzápětí vyhrožuje "vyvolencům". Navíc právě ona vznesla námitku týkající se údajného židovského původu znalce Mazla, nikoli její advokát. - Je to jako kdyby pedofil veřejně nosil fotografie svlečených malých dětí, kšeftoval s dětským pornem, stýkal se s ostatními pedofily a na jejich srazech by veřejně chválil sex s "malými". - Jeho výrok by byl v kontextu s jeho ostatními činy zcela jistě závadný.

0/0
16.1.2012 16:13

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Kontext

mě vítku nevadí že ji jednoho dne třeba zavřou za zřetelně nacistický výrok. Vadí mi že tento nezřetelný klidně účelově ohnou. Můžeme je nemít rádi ale začneme-li ohýbat právo prohrajeme i my. To jak smýšlí je přitom irelevantní. Závadné myšlení není trestné. A buďme rádi, že ne.

+3/0
16.1.2012 16:23

http://hassan.blog.idnes.cz/

Re: Kontext

Vladimíre, ale tohle byla v kontextu s jejími dalšími výroky nacistická výhrůžka, jak jsem ukázal na příkladu s pedofilem. - Právě neonacisté jsou Ti, kteří zneužívají záměrně skryté a dvojsmyslné výroky k veřejné propagaci neonacismu, která je trestná. Přesto, že se v tomto asi neshodnem, přeji hezký zbytek dne!

0/0
16.1.2012 16:37

kaktusak

Re: Kontext

Vy přejete hezký zbytek dne, ovšem holku zavřou, že někde něco dvojsmyslně plácla. A zloději budou dál běhat po svobodě.

+4/0
16.1.2012 20:30

http://hassan.blog.idnes.cz/

Re: Kontext

Tu hloupou holku by neměli zavírat. Měli by jí poslat na pár měsíců na úklidové práce třeba do Osvětimi. - Oni by jí po shlédnutí těch nacistických zvěrstev přešly roupy na vychvalování Národního socialismu.

0/0
16.1.2012 22:02

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Kontext

0/0
16.1.2012 22:14

Smoking Lilly

Proto je zde diskuse, pane Hassane, shodnout se nemusime!

Vitku, napiste o tom clanek, pan Jiri Hrebenar uz troubi do boje.....chceme novy duel!!

+1/0
16.1.2012 22:18

Mychal.B.

Re: Kontext

Už jsem se leknul, že místní náckobijec No.1 se k tomu nevyjádří :-P

+2/0
16.1.2012 20:05

laduk

hm..

A už máš nálepku .. vono tě to přejde říkat co si myslíš

+4/0
16.1.2012 14:01

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: hm..

;-DR^ jo mám obavy, že máš pravdu

+1/0
16.1.2012 14:16

Astaroth

Re: hm..

Ono u kazde podobne kausy se vyroji spousta tech inteligentnejsich nacku a zacnou masivne relativisovat a tvrdit, ze soudy nemely videt zjevne, prestoze to zjevne je. Viz clanek jednoho z prednich ceskych nacistu: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012011501 . Komicke byvaji hlavne vymluvy jemu podobnych, proc tak obdivuji ris a wehrmacht, ze tak cini pro profesionalitu generalu a genialitu technickych konstruktu ;-D;-(

0/0
16.1.2012 14:22

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: hm..

tam kde to je zjevné, ať je klidně soudí....jde o to, aby se postupně nestalo to, že kdokoli nepohodlný je onálepkován a odstaven. Nic víc, nic méně.

+1/0
16.1.2012 14:30

liason

Může mi tu nějaký

salónní náckobijec s alespoň minimálním právním povědomím vysvětlit, proč musí mít soud, nebo v tomto případě policie+státní zástupce experta na věci, které jsou po přečtení Ústavy této země plus několika dalších paragrafů zcela zjevné. Chápu, že soud nemusí rozumět biologii, fyzice, elektrotechnice nebo medicíně, ale že policajti, státní zástupci a soudci nerozumí nejvyšší právní normě, oblasti lidských práv nebo naprosto čitelné formulaci :"Kdo podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, náboženskou či třídní blábláblá....." to už začíná být na pováženou. Co tam na té škole studují? 8-o

+3/0
16.1.2012 13:42

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Může mi tu nějaký

ve větě je "prokazatelně"....tak se domnívám, že si finančně poněkud luxusním způsobem vyráběli alibi pro "prokazatelně"....z výroku samého to totiž až tak prokazatelné nebylo.;-)R^

+1/0
16.1.2012 13:45

certik_bertik

Re: Může mi tu nějaký

jistě pane Adolf

0/0
16.1.2012 14:02

liason

Re: Může mi tu nějaký

Buď zdráv Heinrichu, já říkal, někdo s minimálním právním povědomím:-P

+2/0
16.1.2012 14:14

Jarcho

Je to alibismus.

Soudce se bojí obžalovaného osvobodit a zároveň se mu ekluje ho na politickou objednávku odsoudit. A tak se kryje soudním znalcem - prostě hledá někoho, na koho to může shodit, a to i před svým svědomím.

+1/0
16.1.2012 14:29

liason

Re: Je to alibismus.

Jenže mně nejde o tento konkrétní případ, mně jde o soudní znalectví souhrnem. Jako daňový poplatník, kterému systém omotává kolem krku smyčku a neustále ji utahuje, nechápu, proč se ve věcech, které nejsou odborného charakteru obrací soudy atd. na znalce a utrácí nemalé částky.

+2/0
16.1.2012 14:38

Jarcho

Také mám se znalci, zvláště na etremismus, zásadní problém.

Trestná je veřejná propagace nacismu. Jde o veřejnost, o její ovlivňování, o zanášení "špatných" názorů do veřejnosti. Budiž, ať je to blbost nebo ne, je to součást trestního práva. To dovedu zkousnout.

Proč ale potřebuje soudce ustavit znalce na zjištění, že "něco" je tímto nacismem veřejně propagovaným? Vždyť když je k tomu určení zapotřebí znalce, znamená to, že to veřejnost nemůže oslovit, protože tomu nerozumí. Pokud by tomu veřejnost rozuměla, rozuměl by tomu i soudce a tedy by k tomu nepotřeboval znalce. Potřebuje-li znalce, je to jasný důkaz toho, že o propagaci nacismu nešlo - nemohlo jít, když tomu ani vzdělaný soudce bez znalce neporozuměl. Aby to bylo trestné, musela by tomu rozumět sama veřejnost, která si k tomu přece znalce neustavuje.

Ale je to i mimo politické trestné činy: například proč potřebuje soud znalce na zjištění, že v nově koupené botě je díra? No, asi potřebuje, když ho ustavil...

+4/0
16.1.2012 14:41

liason

Re: Také mám se znalci, zvláště na etremismus, zásadní problém.

To je přesně to, co jsem chtěl sdělit svým prvním příspěvkem., že státní zástupce i soud vůbec netuší, co mají soudit.

+1/0
16.1.2012 14:48

Durzo Blint

Re: Je to alibismus.

A ještě doplním - pokud soudy, státní zástupci nebo policie nejsou tyto naprosto banální případy schopny posoudit, najít vinu, nebo naopak osvobodit či zastavit soudní stíhání, tak je něco hodně špatně v naší justici.

0/0
16.1.2012 14:41

Astaroth

Re: Je to alibismus.

Skoda, ze ji nemuze nechat zbicovat. Byl by to adekvatni trest, nesla by sedet a jeste by se to mohlo promitat v TV R^ Vykon sam by provedla nejaka zamestnankyne mossadu v prihodne mucirne nejakeho hradu [>-]R^

0/0
16.1.2012 16:39

barbora_topinkova

Ex-prd

Mě děsí expert, kterej je Mgr. et Mgr. vodněkaď z Uni Karlovy Vary...dokud to nebude člověk, co se tématem X let zabývá, publikuje a přednáší, pouštěla bych ho akorát tak k babičce na svíčkovou, ne k soudu... 

Téma jste shrnul moc hezky, moje řeč!

+1/0
16.1.2012 13:28

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Ex-prd

díky

0/0
16.1.2012 13:30

Já rád játra

Re: Ex-prd

Nahodou, jsou to tvurci nasich zitrku. Treba termin "zavadovy diskurs", to je na urovni Orwella, to by nevymyslel nejaky hej nebo pockej.

0/0
16.1.2012 14:03

Astaroth

zajimave

Kocour je tedy nacicek. Vime, ze nacicek byl kocour, ale tento vyrok jsem povazoval za implikaci.

0/0
16.1.2012 13:22

Durzo Blint

Re: zajimave

Silně pochybuji o kocourově nacionálně-socialistickém smýšlení, jen vyjádřil svůj názor na jednu kauzu.

+7/0
16.1.2012 13:24

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: zajimave

nejsem....jen neinklinuji k extrémismu a černobílému vidění světa....a za projev extrémismu a černobílého vidění světa právě považuji spojovat trest se sympatiemi....a to i v případě lidí, kteří sami k extrémismu na rozdíl ode mě blízko mají.

Tj. mohu nesympatizovat s osobou či názorem, ale nebudu účelově schvalovat její kriminalizaci. A naopak, mohu sympatizovat s nějakým názorem a neschvalovast účelový prostředek dosažení cíle. Je fakt tak šokující, že nemám problém tyhle věci nespojovat?;-)

+1/0
16.1.2012 13:33

Astaroth

Re: zajimave

Souhlasim s zbytecnosti verbalnich trestnych cinu a dokonce ani tu nanu bych netrestal, ona je skutecne mentalni dno spolecnosti. Co se tyce advokata, tak kdokoli jeste dnes vytahne vazne minene teze o zidovskem spiknuti, tak ma do konce zivota pracovat uz jen u lopaty nekde v pohranici.

0/0
16.1.2012 13:37

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: zajimave

sám považuji teze o židovském spiknutí za známku duševní slabosti mluvčího ale nesouhlasím.....to by bylo to samé jako komouši posílali kulaky do Jáchymova.

Nemít pravdu a být blbem není důvod k doživotní perzekuci.....společenské zesměšnění a ztráta renomé, to ano. Vyloučení z komory a tím odstavení od zdroje obživy (byť může někde přicmrndávat.....přesto to je odstavení) tomu nefandím.

p.s. mrzí mě, že jde zrovna o právníka blba, neb to co obhajuji vypadá jako praní se za blba, ale mě vadí ta politizace.....jeho neobdivuji naprosto za nic.:-P;-)

+1/0
16.1.2012 13:43

-cis-

Předpojatost

Advokát porušil etický kodex advokátní komory. Mimochodem Kamila Elsnicová - soudkyně v případu z Krupky je "bílá"...

0/0
16.1.2012 13:11

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Předpojatost

ať je jaká chce, já žádnou námitku nepodal a nepodám....nejsem obhájcem..ale jeho vyloučení mi přijde přes čáru.

+1/0
16.1.2012 13:16

-cis-

Re: Předpojatost

S tím  musel JUDr. Kočí počítat! Opravdu Vám přijde, že stížnost na podjatost znalce byla obhajobou?

0/0
16.1.2012 13:31

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Předpojatost

snažil se preventivně vyoutovat posouzení relativně neškodného výroku.......myslím že blbým způsobem, ale nevidím důvod ho trestat. Komora ho asi vidí a udělá to. Víc než o tom napsat jako o věci, která se mi příčí neumím.;-) bohužel

+1/0
16.1.2012 13:35

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: Předpojatost

to blbý sloveso je "vyautovat"...napsaný to vypadá děsně....;-(

0/0
16.1.2012 13:37

certik_bertik

rozhodnutí

vyškrtnout advokáta ze seznamu advokátů je rozhodnutí nezávislé profesní komory. a z té komory se vylučuje i za menší prohřešky.

+2/0
16.1.2012 13:10

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: rozhodnutí

relevantní by bylo zastrašování svědků či podpora pokračování v trestné činnosti....tohle je mimo....ale věřím tomu, co říkáte....jestli je to stejná sorta "nezávislých" jako např. lékařská komora, tak je to určitě možné.

+1/0
16.1.2012 13:15

certik_bertik

Re: rozhodnutí

to není zastrašování, nikdo nikoho nenutí být v profesním združení

0/0
16.1.2012 13:23

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: rozhodnutí

nikdo mě nenutil studovat, to že mě komouši chtěli vyhodit ze školy jsem si přece "vybral sám", měl jsem si dávat pozor na hubátor......takhle to myslíte?;-)

+1/0
16.1.2012 13:56

certik_bertik

Re: rozhodnutí

vždycky si musíte dávat pozor na hubu a to v jakémkoliv režimu

0/0
16.1.2012 14:01





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.