Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ladyevil_cz

Zbytečně přeháníš, kocoure...

;-D

+1/0
16.10.2011 20:20

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

to jsem holt já.....nikdy nebudu oběť průměrnosti....v dobrém i ve zlém;-D

+1/0
16.10.2011 21:36

ladyevil_cz

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

;-) Přehánění a průměrnost je jako srovnávat hrušky s jablky... ale ano...demagog to může zkoušet :-)

+1/0
16.10.2011 22:02

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

neměl jsem nikdy rád pionýry rudé....a nemám rád ani ty hvězdně pruhované......PS VB je myslím trefný příměr.;-) Na opravdové gaunery, kde bych fakt ocenil občanskou statečnost, si nejspíš tito jediní spravdeliví netroufnou.....ale na prkotině si budou rozcvičovat svou občanskou odpovědnost. V tomhle jsme prostě každý asi ívle jiný, já tyto lidi z celé duše nemusím. Hnusí se mi tihle lynčeři.;-) Myslím, že se nemusíme přesvědčovat, každý máme v tomhle své vidění světa, což není žádná katastrofa.;-)

+1/0
16.10.2011 23:05

ladyevil_cz

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

Já jen, že článek, kterým jsi někoho napadl bez důkazů, je důsledkem vyhrocených emocí a extrému...v diskuzi, kterou jsem už četl, jsi předvedl druhý extrém, sypání popelel na hlavu a málem rušení celého blogu :) Já Tě mám rád, vážím si u Tebe spousty věcí, včetně schopnosti nekonfliktního říkání vlastních názorů, v tomhle diksuzním příspěvku nejde o názor...já jen vidím, jak automaticky rovnou tvrdíš, že pokud někdo poukáže na nepravost malou, není schopen pak dle Tebe nejspíše si troufnout na velkou...při dané logice by tedy ten, kdo neukáže vůbec na nic, při styku s větším průserem rovnou páchal sebevraždu? ;) To nemá s pionýry a udavači typu PS VB nic společného... a už vůbec ne se subjektivním pocitem, co je a co není košr a to nemluvím o značném rozdílu dvou kultur, a já neříkám, která je lepší, pozor, jen mluvím o tom, že obě kultury se vyvíjely úplně jinak a jsou jiné...a ten, kdo se tam vystěhuje (přestěhuje)...ji prostě přijme... a hrát na národní soudržnost je značně liché

+1/0
16.10.2011 23:15

ladyevil_cz

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

...budeš se bratřit s českým dealerským gangem nebo radši s policií...pokud budeš nucen si vybrat, když budeš sám pod hledáčkem, neboť Ty nebudeš nikdy místní, až Tvé děti ano...a další a další...to není o názoru, ale Tvých tentokrát zvláštních kotrmelcových reakcích a nakonec odsuzování bez ohledu na logiku...imho...tedy, já Tě nepřesvědčuji, mohl sis všimnou, že jen hlásím na začátku, že jsi dle mne značně přestřelil a přeháníš...bez snahy argumentovat a přesvědčit Tě...ale Ty opět reaguješ, jako bych Tě píchnul žihadlem a Tobě hrozil anafylaktický šok...

+1/0
16.10.2011 23:18

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

asi tak jako jsou oni extrémně reaktivní na nějaký spacák....já mám silně negativní zkušenost z práskači. Pocházím ze severních čech....je tam veřejné tajemství, že bez policie by si tam žádný dealer nebo šlapka ani neškrtla, tam nefunguje skoro nic, majetky dostali často do rukou ti největší komoušští mafiáni....a práskači tam byli vždy ten největší lidský odpad, s kterým jsem se setkal.

K české policii jsem získal kladný postoj v podstatě až po přestěhování na Moravu....tady musím uznat, že špatný příklad osobně vlastně ani neznám....možná štěstí, ale asi je to tu fakt jiné než české sudety.

Říkej tomu taky reakce na prostředí.;-) Takže máš pravdu, jde o vosí píchnutí.

+1/0
16.10.2011 23:26

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

kdybych si měl vybrat mezi českými dealery nebo americkou policií, zvolím také tu policii......u spacáku.....prostě vidím nanynku z čech a arogantního imigračního úředníka.....a tomu nefandím, kdo zkusil, ví o čem mluvím.;-)

+1/0
16.10.2011 23:28

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

ale já jim ji přece neberu....dokáži i pochopit jejich postoj, ale nemusím je ještě proto mít v lásce....pro ně jsme tak trochu odpad....a pomalu spoluviníci, jelikož bychom třeba nevolili tak přísný odsudek.....oni jsou u mě zase pokrytci, když si dovolí čechy takto odsoudit.....myslím, že tím uráží hromadu slušných lidí.

Navíc, ne každý, kdo někomu nepřeje přísný trest, je automaticky gauner, který to schvaluje, což je přesně to, čím tyto lidi označili.

Sypání popela na hlavu mi nedělá problém, svou chybu jsem zvyklý přiznat a nést následky toho, když něco neudělám správně. Jsem tak prostě vychován....i když ten můj článek v podstatě i dnes vystihuje přesně, co si myslím, tak zaměnil "pachatele", proto jsem ho vymazal myslím správně...dal se opravit, ale tak malicherný nejsem. Článek sem, článek tam, na tom život nestojí. Koneckonců na blogu samotném taky nestojí můj život, i když ho mám rád.

+1/0
16.10.2011 23:22

ladyevil_cz

Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

:-) Už jen malá reakce...subjektivismu ;-D Četl jsem ten samý článek Zuzky, co Ty...a necítil jsem v něm nic o tom, že bych byl odpad proto, že jsem Čech ;-) Dobré ránko R^

0/0
17.10.2011 7:20

tina.sola.nova

Mě tuhle takhle napomenul

strážník kvůli kouření u autobusové zastávky. Ve svyetle vašeho článku už také vidím, že postupoval zbytečně mírně ;-D

+1/0
15.10.2011 19:41

SYETEY-KOTZOUR

Re: Mě tuhle takhle napomenul

;-D s tím jsem sekl v únoru....ale když zavzpomínám na svých 30 denně....tak by mi taky domluva nepomohla, byl jsem schopen vysmahnout 6 kousků jenom během asi třičtvrtěhodinové jízdy do práce;-D Samozřejmě cesta zpátky a pobyt v pracovním procesu taky za pár vydal

;-D

0/0
15.10.2011 20:28

jaroslav_1

...

Je rozdíl mezi opomenutím či pochybením a vyčůraností. Žádná vyčůranost není dost malá na to, aby v ní nebyl původci vymáchán rypák.

+2/0
14.10.2011 10:59

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: ...

ano, ale adekvátně provinění. To byste mohl také jednou vypálit dům někoho, kdo Vás předběhl na obědě ve frontě, nebo ho aspoň donutit opustit město....taky je to přece vyčůránek. Takže, fandi (morálce) ale zůstaň člověkem.;-)

+3/0
14.10.2011 11:04

jaroslav_1

Re: ...

Asi jsem nesprávně pochopil záměr vašeho článku. To je z toho rychlého čtení. Pokud vám šlo pouze o onu adekvátnost, pak lze jen souhlasit. Nevyhnutelně se ale dostaneme k nesmírně širokému a subjektivnímu pojetí významu slova "adekvátní". R^

0/0
14.10.2011 11:08

SYETEY-KOTZOUR

Re: ...

ale tam můžou být klidně různé názory....pokud se adekvátnost trestu vychýlí i třeba +/- 20%, čert to vem, žádný systém není dokonalý.....ale je-li zjevně o řád mimo, už to asi nebude dobře, a je-li primárním motorem nenávist těch "spravedlivých", pak to také není úplně ono.;-)R^

+2/0
14.10.2011 11:11

jaroslav_1

Re: ...

A přesto to ti "inkvizitoři" budou cítit jako zcela adekvátní. Vzpomeňte na tu diskusi. Mně stačilo, že jsem tu kempařku nazval nánou, jiní volali do školy. A měli pocit, že je to na místě. Ovšem velkou roli v tom hrají momentální emoce. Za čtvrt hodiny, až opadne první nasr... štvání, by člověk jednal jinak. :-)

+2/0
14.10.2011 11:16

jaroslav_1

Re: ...

Omluva - chybné umístění reakce.

0/0
14.10.2011 11:29

SYETEY-KOTZOUR

Re: ...

nebojte....trest bude mírný;-DR^

0/0
14.10.2011 11:32

jaroslav_1

Re: ...

Jsem rád, že jsem nenarazil na Koniáše. :-) A ještě jsem si vzpomněl, že jsem zapomněl, že jsem si nevzpomněl vám dát tu karmu. R^

0/0
14.10.2011 11:34

Camino.

Re: ...

Kotzoure, napsal jste to slusne a vystizne. Davova psychoza se projevila v tom pravem smyslu. Take jsem nesouhlasila s tim zacatkem, vadily mi umysly a tak trochu "dobra rada" dalsim, jak nad vyhrat nad systemem. Ale s udavanim v zadnem pripade nesouhlasim, to byl jeden z duvodu, proc rodice chteli zit v jinych podminkach. Nejhorsi jsou potom emoce menici se v agresi a pak uz bylo par jedincu vdecnych za obetniho beranka. System se snazim nezneuzivat nikde na svete a jde to. PAXV

+1/0
14.10.2011 21:22

SYETEY-KOTZOUR

Re: ...

díky za návštěvuR^ taky mám rád kombinaci slušnost a absenci nenávisti.....stádo to má ale jinak....co naplat;-)

0/0
14.10.2011 22:49

Politicky korektní lež

Re: ...

R^:-)

0/0
14.10.2011 23:57





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.