Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

fioman

18. 4. 2011 16:59
No vidíte, a já vyhledávám právě takovéto formáty

televizní "zábavy". Ale ten včerejší (vlastně již dnešní) začátek, deset minut po půlnoci, to bylo moc i na mne. Ale dal jsem to! :-) A nelituji. R^

Mým favoritem je Honza Kocián, ten je neskutečný. Obráží všechny možné tv soutěže, byl již v pořadu Hledá se táta, v Taxíku, dokonce se mu podařilo vetřít se mezi diváky jednoho diskuzního pořadu na Čt 2! To je borec podle mého gusta. Doteď netuším, jestli to všechno pouze hraje, nebo je opravdu blázen. F.F. 

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 18:15
Re: No vidíte, a já vyhledávám právě takovéto formáty

tam je vubec sestava :-)

0 0
možnosti
B

Bobrufka

18. 4. 2011 15:44
Původně jsem myslela, že to bude skutečná

soutěž manažerských schopností. Pak mi stačily jen upoutávky- nekoukala jsem ani na jeden díl :-/

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 15:47
Re: Původně jsem myslela, že to bude skutečná

taky jsem žil v tomto přesvědčení......a doufal, že je tam alespoň v náznaku objevím.....nic.

Jen mi doteď vrtá hlavou (a proto jsem to neuměl vypnout) jestli si fakt někoho takového nasadí do firmy... i když u ní člověk fakt neví.;-D

0 0
možnosti
PH

petrph

18. 4. 2011 15:27
jen jsem zahlédl konec

a to ještě s vypnutým zvukem (čekal jsem na Myšlenky zločince co šly potom),a jen jsem  na konci zahlíd jak na konci někoho vyhazovali ala máte padáka.Tak jsem si vzpomněl na jinou reality show Svět hledá superhrdinu! , co běžela v sobotu dopoledne. Tam bylo jako poslední úkol taky aby si mezi sebou určili kdo je nejslabší . A jestlipak víte, kdo pak musel být odejít? Právě ten kdo bonzoval na svýho kamaráda aby ho vyřadil. Jak pravil porotce, správný superman se obětuje sám....Taky poučení ale asi ne pro naše managery..:-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 15:34
Re: jen jsem zahlédl konec

ten pořad je tak blbej, že fakt stojí za to ho zkouknout.....už z výchovných důvodů;-D

0 0
možnosti
BR

Stobka

18. 4. 2011 15:13
mám to taky tak s tím usínáním

zapnu bednu a hledám něco naprosto nenáročného, u čeho bych usnula

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 15:17
Re: mám to taky tak s tím usínáním

jo jo, vylučujícím způsobem hledám nejmenší obludovinu.;-) Začnu vyčleněním akčních filmů, kde kopou nohama, poté proškrtám německé romantické filmy..........a tak to postupuje až do omdlení nebo zakotvení u nějaké hovězí věci.;-)

0 0
možnosti
A

akki

18. 4. 2011 15:10
Děkuji, že jsem se nemusela dívat

a Vy jste ukojil mou zvědavost! Jste odvážný člověk.;-DR^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 15:11
Re: Děkuji, že jsem se nemusela dívat

takový zkušební pilot;-D

0 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

18. 4. 2011 15:00
zdravím ...

to jste se překonal... já viděl naprostým omylem asi tak 5 minut. Pak jsem si pořad zařadil do kolonky "NESLEDOVATELNÉ!"  za odvahu a výdrž, i za článek- karmaR^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

18. 4. 2011 15:02
Re: zdravím ...

to je má nedělní urputnost....po víkendu je čoek vydivočenej a nemůže usnout před půlnocí.....tak dochází k nejhoršímu;-D

0 0
možnosti
IH

misaviki

18. 4. 2011 14:44
Proč se omlouváte?

Nechápu, proč se sáhodlouze omlouváte za to, co sledujete. I kdyby to byla Šeherezáda nebo major Zeman, je to vaše věc. Posuzovat inteligenci podle toho, co kdo sleduje v TV, je nesmysl. Někdo prostě TV bere jako výplach, aby si odpočinul, tak sleduje kraviny. Nikdo nemá právo druhéh odsozovat za to, co sleduje, čte, poslouchá....

0 0
možnosti