Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

S-K: Odbory rozhodně potřebujeme!

Jen málokterý podnikatel si ve svém zaslepeném úprku za okamžitým ziskem uvědomuje, jak zásadní stabilizační roli v ekonomice odbory hrají!


Jako OSVČ jsem si až v této době bolestně uvědomil, jak se na mém životě absence odborového zázemí podepsala.

Za poslední tři roky jsem odpracoval nesčetně "přesčasů", které jsem neměl komu vyfakturovat. A říkám STOP! Už se nadále nehodlám nechat takto vykořisťovat! Sám sobě jsem tak tvrdým a sociálně necitlivým zaměstnavatelem, že pokorně uznávám okamžitou a naléhavou potřebu být zregulován.

Vyžaduji nejlépe memorandem stanovenou záruku, a ještě lépe přímo právní záruku, že budu vždy moci fakturovat tabulkově podle mých zvyklostí.....v porovnání s německými kolegy zjišťuji, že jsem se neskutečně vykořisťoval aniž by mi došlo, že jsem se soustavně podhodnocoval.

Nechci nic než oprávněnou garanci ceny mé práce, která je přátelé, a to říkám ve vší skromnosti, nemalá.

Nechce to přitom moc. Stačilo by kdyby nový odborový svaz živnostníků a drobných podnikatelů garantoval, že nikdo nebude moci legálně přijmout objednávku po 16:00, protože to mi končí pracovní doba.

Pokud vyhovím zákazníkovi po 16té hodině, tak chci zákonou oporu pro navýšení fakturace o přesčasových 25% za práci! Materiál zatím frajersky zvyšovat nehodlám. Jak říkám, nic nerozumného.

Jen přemýšlím, komu pohrozit smrtí, aby to klaplo. Nemáte někdo nějaký nápad?

Hezký "lékařsky porevoluční" den přeje KOTZOUR

Autor: Vladimír Volko | čtvrtek 17.2.2011 13:32 | karma článku: 26,31 | přečteno: 1869x
  • Další články autora

Vladimír Volko

Můj den blbec

Normální duševně stabilní jedinec zvládne zarezervovat ubytování přes internet tak, aby se vešel maximálně do třech katastrof na den. Talentovaní jedinci však nemají problém tento počet hravě překročit.......

17.9.2016 v 13:23 | Karma: 21,23 | Přečteno: 690x | Diskuse| Cestování

Vladimír Volko

Překoučovaná doba

Dneska jsem cestou od stravovacího kouče potkal před obchodem naší rodinou sexuální ko(u)čku. Fakt minda. Měli jsme nedořešené poslední tantrické sezení, ale bohužel, sotva jsme stihli prohodit pár slov, už jsem se omlouval, že "taimzmany" a že "verisory" a kmital směr posilka. Začíná mi tam za 10 min můj fitness program. Fakt nadřenej kousek. Prý bezpečně shodíš a ještě budeš vypadat. Navrhoval mi to nejlepší trenér na okrese. Prý koučoval předtím i olympioniky. Můsím pohnout, když už to platím, tak přece nepřijdu pozdě. Mojich 105 kg se valí Hlavní třídou....

6.3.2014 v 17:21 | Karma: 20,50 | Přečteno: 1045x | Diskuse| Společnost

Vladimír Volko

Nový občanský zákoník - hrozí smrt vyděšením. Satane ustup!

1.1.2014 nastává chvíle, kdy se nekonečněkrát odkládaný občanský zákoník ze dne 3. února 2012 stane součástí našich bídných životů. Stromy se vyvrátí kořeny vzhůru, psi začnou výt obráceni exkrementačním otvorem k měsíci, zvěř zaleze hlubuko do nor a mezi občany vypukne chaos a zmar.

20.11.2013 v 15:15 | Karma: 22,11 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Ekonomika

Vladimír Volko

Chcete diskutovat? Máte smůlu. Nic nefunguje.

Asi jsem oběť doby, když si u mne zákazník objedná nějakou SW úpravu, očekává, že bude fungovat. Nutí mě to, pokud chci peníze, dobře pracovat. Co dělám špatně, že neumím brát peníze za p.r.d. (p.r.d. = zkratka, admine neřeš, za ofocenou občanku prozradím, co znamená) :-)

1.11.2012 v 13:24 | Karma: 25,58 | Přečteno: 2109x | Diskuse| Společnost

Vladimír Volko

Blíží se anonymní poprava 9 kocourů!

Prý mají kocouři 9 životů.....a prý zrušením anonymní diskuse, nastane období elektronické slušnosti.

5.10.2012 v 13:38 | Karma: 26,29 | Přečteno: 1755x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Evropa potřebuje migrační pakt, míní Jourová. Je špatný, reagovala Pošarová

5. května 2024  14:47

Místopředsedkyně Evropské komise Věra Jourová uvedla, že Evropa nezvládá migraci a proto potřebuje...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

Americké chytré bomby na Ukrajině hloupnou. Na řešení se pracuje

5. května 2024  13:53

Americké vojenské letectvo podniká kroky proti ruskému rušení signálu GPS, které vážně ovlivnilo...