Diskuse

Chcete diskutovat? Máte smůlu. Nic nefunguje.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

sám sebe prostě nevymažu....kdybych se posmolil....a na druhých to zkoušet nehodlám;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, taky nemám obličej;-D

3 4
možnosti

Nazdar Vladimíre, tak jsem k tobě přišla premiérově vyzkoušet Blábolivý Brod po plastické operaci, ale pacient asi zemřel - taky ten můj ciferník nějak nechtěj. Tak prosímtě ten koš pošli mně, ať nejsem smutná, jo? ;-)

4 1
možnosti
Foto

jo...ono dostat košem...když je dárkový...je vcelku fajn ;-D

1 0
možnosti
Foto

V87í16t 61K23u33č13í16k

1. 11. 2012 16:06

super, kotzoure... tak mně to taky po tisíci klicích a 24 hodinách najelo. Můžeme oslavovat spolu...:))

P.S. Díky za vytvoření zdejšího testovacího pole. Dobrý nápad. Pod blogem VIPek bych neměl tu správnou odvahu...

5 0
možnosti
Foto
Re:

rádo se stalo :-)

0 0
možnosti
Foto

Zkouška spojení, ještě před chvílí mi to nešlo.

3 14
možnosti
Foto

Tak fotka zatím ještě někde bloudí...

2 12
možnosti
Foto

Teda autore, co taková rebelie? Na vašem místě bych si vlastní příspěvky vymazala jako nevhodné. Dočkej času, jako husa klasu!R^

5 6
možnosti
Foto

jo asi si udělím důtku s výstrahou;-)

10 1
možnosti

Mně, Voloďo neposlali vůbec nic, ale nick původní fungoval i nadále, takže jsem se nevzrušoval, a na najednou koukám jako vrána, jsemť přihlášen jako VK, ale vpravo nahoře mám pořád svůj nick. Tak jsem zvědav, jako dlouho to vydrží.

Jinak se mi moc nelíbí to nové členění, to starší bylo přehlednější. Nechápu, proč ten pokrok je vždy změna k horšímu,

Zdavím Viki

4 10
možnosti

A jaký je ten tvůj nick co máš nahoře? Slušná Kulhánková? :-)

11 2
možnosti

A je krásné, jak se staré příspěvky podařilo přepsat na nová jména!

Je obdivuhodné, jak je možné idnes věřit!R^

Takovou bandu amatérů jinde nenajdete;-D

7 0
možnosti
Foto

možná by nebylo špatné uspořádat pro programátory iDnesu takový malý kurz o relačních databázích, když už je to živí (spíš mrtví);-D

3 0
možnosti

Vidět na notebůku s běžným rozlišením 4 až 5 příspěvků naráz (v tom lepším případě)? WOW 8-o! Vždy jsem měl pocit, že větší displeje slouží k tomu, abych si mohl lépe a radostněji uspořádat zobrazené informace, ne aby se zvětšovaly informace samotné. Vážená redakce, chce to mírný redezajn diskuzí...

5 0
možnosti
Foto

jo je to jako koukat brčkem na pití na mapu Evropy....naní nad Div s pevnou šířkou v kterém ukrojím zprava místo na blbý seznamy, které by mohly být klidně rozbalovací a zleva ještě ukrojím na foto....vložené reakce mají opět zvětšené odsazení....takže vlákno o 10 levelech bude mít cca 6 písmen na řádku.....to "dizajnoval" fakt "kůůůl stajler";-D

4 0
možnosti