Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladyevil_cz

16. 10. 2011 20:20
Zbytečně přeháníš, kocoure...

;-D

1 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

16. 10. 2011 21:36
Re: Zbytečně přeháníš, kocoure...

to jsem holt já.....nikdy nebudu oběť průměrnosti....v dobrém i ve zlém;-D

1 0
možnosti

tina.sola.nova

15. 10. 2011 19:41
Mě tuhle takhle napomenul

strážník kvůli kouření u autobusové zastávky. Ve svyetle vašeho článku už také vidím, že postupoval zbytečně mírně ;-D

1 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

15. 10. 2011 20:28
Re: Mě tuhle takhle napomenul

;-D s tím jsem sekl v únoru....ale když zavzpomínám na svých 30 denně....tak by mi taky domluva nepomohla, byl jsem schopen vysmahnout 6 kousků jenom během asi třičtvrtěhodinové jízdy do práce;-D Samozřejmě cesta zpátky a pobyt v pracovním procesu taky za pár vydal

;-D

0 0
možnosti

jaroslav_1

14. 10. 2011 10:59
...

Je rozdíl mezi opomenutím či pochybením a vyčůraností. Žádná vyčůranost není dost malá na to, aby v ní nebyl původci vymáchán rypák.

2 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

14. 10. 2011 11:04
Re: ...

ano, ale adekvátně provinění. To byste mohl také jednou vypálit dům někoho, kdo Vás předběhl na obědě ve frontě, nebo ho aspoň donutit opustit město....taky je to přece vyčůránek. Takže, fandi (morálce) ale zůstaň člověkem.;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS