Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

11. 6. 2011 10:34
hezke, pekne....

az trochu vyrostu, taky budu odborarskym bossem.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

11. 6. 2011 18:21
Re: hezke, pekne....

vždy jsem chtěl být popelářem něco krmičem zveře v zoo. Až s léty jsem prozřel;-D

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

10. 6. 2011 16:14
"...miliardáři moknou na zastávce..."

;-D;-D;-DR^ (souhlas, ty odbory - to je opravdu trága!Rv)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 16:16
Re: "...miliardáři moknou na zastávce..."

ta představa mě dneska bavila celou cestu do práce....mám totiž chorobnou představivost;-D

0 0
možnosti
PZT0-4

pyjonýr z tup 009 - 4

10. 6. 2011 16:08
Modrý tým má mobilizaci.

;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 16:15
Re: Modrý tým má mobilizaci.

no, já už se od modrých odrodil.....což mě ale nijak nepřiklání k oranžovým;-)

0 0
možnosti
PB

Barkynson

10. 6. 2011 14:43
Rád Vás čtu,

ale tentokrát žehráte na to, že víte, že Češi jsou vyžírkové a závistivci, nespojí se dva, aby pomohli třetímu, proto i Vy se dnes sice zábavnou formou, můžete posmívat, jenže bacha, oni lidé mohou brzy pochopit, že když se tady tak kvičí kvůli jednodenní stávce, copak by asi dělali ti pošklebovači, kdyby se to prodloužilo na tři čtyři dny?A kdyby se spojili skutečně všichni, naprosto všichni pak by věru ten vládní dobytek ztrestanej byl a je ale úplně jedno zda levičák či pravičák..Musíme si uvědomit, že jsme pořád na státních zaměstnancích závislý a vždy budem, tedy pokud se nestanou soukromou složkou všechny nemocnice, policie, veřejné hromadné dopravy a pod......

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 14:48
Re: Rád Vás čtu,

ale já bych nebyl proti tomu něco proti vládě podniknout....jen nechci podporovat aby pod záminkou boje proti vrchnosti odbory místo zkorumpovaný pravicový vlády přes předčasné volby zahnízdili levicovou zkorumpovanou vládu.

Na téhle mi vadí leccos, ale i polovičaté reformy jsou lepší než to, co nabízí čssd.

A odbory tu podporujou socany......nevěřím, že chtějí s vládou cokoli dojednat, navrhnout to tak, aby žádná dohoda nebyla možná,........jde jim o převzetí moci.

V demokracii by si měla čssd prostě počkat na volby. to je celé;-)

0 0
možnosti
JB

baranka

10. 6. 2011 13:01
Hele dobytku

Z ČT-24 Dopad reforem podle Dufka kompenzuje jedině pětiprocentní růst platů.O prachy jde odborářům především. ;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 13:07
Re: Hele dobytku

no my ve stádě jsme to vnímali podobně;-DR^

0 0
možnosti
TB

Primak

10. 6. 2011 13:00
Já jsem si vyjednal

Na pondělní cestu do práce  od souseda buldozer s radlicí...chce někdo svést?;-D

TB

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 13:08
Re: Já jsem si vyjednal

;-DR^ ...ze zadu si připni zaorávač, a můžeš ty odboráře rovnou mulčovat do půdy;-D

0 0
možnosti
KT

Ježikača

10. 6. 2011 12:36
chi.

jen počkej, Kocoure. zachvíli založí LM2 (s Losem to nemá nic společného) a proženou ti perka.:-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 12:38
Re: chi.

už jsem smířen, že ze mě včera udělali koně....teď mi ještě budou implementovat pérka.....pěkně se nám ta dělnická inteligence vybarvuje;-DR^

0 0
možnosti
P

papaya.

10. 6. 2011 12:26
tý vado

to budu mít v pondělí dloouhoou procházku do práce !! ;-DR^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 12:28
Re: tý vado

hooooj......tak se vyval na balkon a chytej bronz.;-D Dělnická třída tě podpoří;-)V

0 0
možnosti
G

Gašpo

10. 6. 2011 12:01
To je práve to nešťastie, že sa ľudia rýpu v povrchu ako Vy

Lepšie je zaujímať sa o princíp problému, napríklad:

http://vasicek.blog.idnes.cz/c/195611/Blizi-se-obdobi-revolucnich-zmen.html

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 12:06
Re: To je práve to nešťastie, že sa ľudia rýpu v povrchu ako Vy

povrch i vnitřek problému je jen takový, že odbory se snaží jen místo zkorumpované pravicové vlády dosadit zkorumpovanou levicovou čssd.

Nic jiného to totiž nepřinese.....nikdo s odborářů napojených na socany nemá zájem, aby se současnou vládou něco opravdu prosadili a nedej bože se mohli vyhnout předčasným volbám.;-)

0 0
možnosti
A

APEG

10. 6. 2011 11:50
On

by každý chtěl, abychom se tu všichni měli líp, ale jak pro to má obětovat byť jen kůrku svého vlastního chleba nebo komfortu, to je najednou kvikot. Bouříte tu všichni, jako by spadlo nejmíň Národní divadlo. Vím, že tahle stávka nic nezmění, ale je to lepší, než ty věčné řeči o defenestraci a revoluci v pohodlí u compu. Aspoň se umí sjednotit za nějakou věc. Umíte to líp? Tak do toho.R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

10. 6. 2011 11:52
Re: On

když se stádpo sjednotí a zapřáhne se před blbý vozík, tak to stejně nikam nedotáhne;-D To je fak lepší stát;-)

0 0
možnosti