Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

16. 2. 2011 15:20
Mně se stala divná věc

Já se už neusmívám, a to je u mě stav podivný. Ani větva mě nepobavil, ani Vy. Ale není to chyba ani jednoho z Vás.... a asi ani moje.

Ale snaha se cení:

R^R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 2. 2011 15:29
Re: Mně se stala divná věc

dík....on je to takový hořký humor. Doufejte, že to nějak nemocnice udýchají.....a že se v Německu prudce nezvýší korupce;-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

16. 2. 2011 14:22
Nechápu, proč

lidi kvůli odchodu doktorů blázní. Před padesáti nebo osmdesáti lety snad lidi taky žili spokojeně a nepropadali depresím - kvůli doktorům a úrovni medicíny. Žili normálně spokojeně jako dnes a spokojenější nebudou ani za dalších 1000 let, i když medicína pokročí tak, že dokáže člověka, kterému vybuchla sportovní kosmická loď kompletně rekonstruovat v původní podobě. Takže si stačí představit, že žiju v roce 1960 a zjistím, že většina problémů tehdy skoro neřešitelných je řešitelných návštěvou lékárny a zaplacením pár desítek či stovek korun. Když doktoři odejdou,  lidi si začnou víc vážit zdraví a líp se o ně starat. Problémy a deprese budou mít  Němci a Britové - dobře jim tak!

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

16. 2. 2011 14:27
Re: Nechápu, proč

R^ ....včera jsem zasadil léčivé bylinky a z půdy přinesl zaprášeného domácího lékaře....."Nas nědogoňat";-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS