Chcete diskutovat? Máte smůlu. Nic nefunguje.

Asi jsem oběť doby, když si u mne zákazník objedná nějakou SW úpravu, očekává, že bude fungovat. Nutí mě to, pokud chci peníze, dobře pracovat. Co dělám špatně, že neumím brát peníze za p.r.d. (p.r.d. = zkratka, admine neřeš, za ofocenou občanku prozradím, co znamená) :-)

No dobrá, tak ze staré známosti P.R.D = programování ryze destruktivní.

Zatímco státní sféra oceňuje upřímnou snahu programátorů v milionech a na funkčnosti netrvá.....moji klienti, potFory chtějí kvalitní práci. No dobrá, dodám, co mám s nimi dělat?

iDnes nám přináší svou spásu v pobě mnohých vylepšení ZADARMO, tak proč bychom měli trvat na tom, že bude něco fungovat?

Už to dobro, že každý fízl může sledovat diskutéra a jeho politické názory, zloděj vytipovat movité sousedy, úchyl fešné panenky.......to vše pro dobro diskusí obětujem. Prvního propustíme z práce (nemá se co vykecávat na netu, a když tak za správnou partaj), druhý aspoň přijde na to, že ne mamon a majetek je to, co činí jeho doposud prázdný život plným životem, ale čistota duše skvící se v slušné a kultivované diskusi na iDnes, toť jeho spása. No a panenka o to aspoň přijde se zkušeným drsňákem a ne s přeslazeným nekňubou ze třídy.

Dobrá, vše to dobro už mi došlo. Přiznal jsem jméno, FB profil (mám tam stejně p.r.d.) i foto mé stárnoucí vytlemené hlavy nahrál a výřez vpravdě neodbytý zhotovil......potvrzující e-mail odklikl, ale co mám heršvec dělat, aby to konečně začlo fungovat? Před nahráním fota se to tvářilo, že k diskusi jsem připuštěn. Po nahrání fotky jsem se totálně znevěrohodnil a čekám pokorně (už nějakou hoďku) na schválení profilu....... U e-shopů, kde nakupujete v tisících Kč, dokonce i u investičních serverů (jsem na hned na dvou), kde jde o stovky tisíc toto jako ověření stačí. Zde ne. ....bloguju a diskutuji tu už od 2009, fakt nemůžu za to, že nemám nějakou hezčí tlamu, na kterou bych směl kecat.....co by měl letitý bloger udělat, aby směl diskutovat? Chcete foto mé ženy? Sluší jí to víc. :-) Nebo mám zakleknout směrem k Mekce a doufat, že nějakej dobrátor milostivě svolí?

Nevím, jak ostatní, ale já jsem na dobré cestě skončit s iDnes už nadobro.....mě zase nakrkli/y (ať nediskriminuji ženy)

Dodatek 13:50 po asi 50 pokusech o přihlášení, odhlášení, změně prohlížeče a 100 kliknutích na Obnovit, se jeví, že diskuse najela. Mám někam poslat děkovací koš? :-)

Autor: Vladimír Volko | čtvrtek 1.11.2012 13:24 | karma článku: 25,58 | přečteno: 2107x
  • Další články autora

Vladimír Volko

Můj den blbec

17.9.2016 v 13:23 | Karma: 21,23

Vladimír Volko

Překoučovaná doba

6.3.2014 v 17:21 | Karma: 20,50

Vladimír Volko

Nový automobil Škoda Havel

22.1.2012 v 17:28 | Karma: 32,27

Vladimír Volko

PF 2012 - cat

30.12.2011 v 22:31 | Karma: 13,27

Vladimír Volko

Umění mlčet

20.12.2011 v 9:58 | Karma: 12,28

Vladimír Volko

Vánoční blog: cat

16.12.2011 v 14:19 | Karma: 20,02

Vladimír Volko

S-K: Proč jsem savec?

14.11.2011 v 17:17 | Karma: 14,14
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1750x
Když si chceš uspořádat vlastní myšlenky, musít mít aspoň dvě!