Blíží se anonymní poprava 9 kocourů!

Prý mají kocouři 9 životů.....a prý zrušením anonymní diskuse, nastane období elektronické slušnosti.

Ano, k 1.11. 2012 končí na iDnes anonymní nicky.

Ač sám vystupuji pod různými nicky, tak zcela anonymní nejsem. Na blogu ho vykecám hned ve velkém nadpisu. Rovněž jméno přiznám v diskusi pod nickem, pokud se někdo zeptá.

Článků na toto téma již proběhlo několik, tak to nebudu protahovat. Sám jako OSVČ až tak nutně anonymitu nepotřebuji. Chápu ale, že kritika poměrů v institucích, diskuse o smrtelné nemoci, nevěře, osobních selháních, tajných láskách, či mobingu a bossingu z řad pracovních oblud,.....a mnoho jiného prostě anonymitu potřebuje.

Rovněž ochrana politických a profesních názorů před všetečnými googlujícími personalisty má svou logiku.

To co mě bude chybět, jsou konkrétní nicky, které jsem si za ta léta oblíbil. Některé mi budou chybět opravdu dost. Jejich názory jsem měl rád. Jiné mě pobavili už tím, že jsou.

Došla mi navíc i další věc. Víte, co? Budou mi chybět i ti, jejichž názory jsem v oblibě neměl, a kteří mi vždy včas dokázali nadat do blbců. On i to člověk potřebuje.

Jestli ještě něco napíšu sem, to zatím nevím, ale diskutovat už mě bavit nebude.

Takže zhruba tři týdny před popravou se s vámi loučí moji kecálci, mých devět životů:

  1. SYETEY-KOTZOUR (základní nick z roku 1998)
  2. SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně
  3. SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní
  4. SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní
  5. SYETEY_KOTZOUR_hlady_hladí_hady
  6. SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny
  7. SYETEY_KOTZOUR_milován_adminy
  8. SYETEY_KOTZOUR_vykoupán_odčerven
  9. SYETEY_KOTZOUR_ubangován_xmrti (zrušen redakcí) R.I.P. kočičáci :-)
Autor: Vladimír Volko | pátek 5.10.2012 13:38 | karma článku: 26,29 | přečteno: 1755x
  • Další články autora

Vladimír Volko

Můj den blbec

17.9.2016 v 13:23 | Karma: 21,23

Vladimír Volko

Překoučovaná doba

6.3.2014 v 17:21 | Karma: 20,50